2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 dec 2014

Wat je zegt, zegt meer over jou, dan wat je zegt.

16 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

of hoé je het zegt! ;-))

Boerin zonder Naam zei

Ik zeg even niets ik shrijf....
Er zijn er inmiddels nog meer geboren: Bij die reeks van die stier zij er nog twee meisje geboren Fenna en Kodette (mogen beide blieven) Daarna zijn er alweer 3 geboren Lisette, Jan en Jelle, 3 stuks voor de verkoop en de laatste voorlaatste twee zijn gelukkig overdag geboren, Jelle om 1 uur 's nachts.

די מריו zei

En dat klopt. We vertellen vaak meer over onszelf dan we denken.

Love As Always
Di mario

gerdaYD zei

... en daarom is het soms heel goed eventjes diep na te denken vooraleer je mening te spuiten hé?

satoriwoman.wordpress.com zei

vroeger, als lagere schoolkind, zeiden we: alles wat je zegt ben je zelf.

Lutje zei

dit kon wel eens heel goed kloppen, het is heel herkenbaar

Kay ♥ zei

Wat zegt het over mij?
als ik hartewoorden schrijf,
probeer een gepaste reactie neer te schrijven , wordt jou dan duidelijk dat ik moeite doe, dat ik probeer te begrijpen, of ben ik het 5 de wiel aan de gekende wagen? neen ik ben enkel een mens met een pak aan goedbedoelde woorden ... snappie?! ♥

Sjoerd zei

Ik zeg maar zo, ik zeg niks...

Medium Marianne zei


Men kan zich anders verwoorden dan te zijn
door verkeerd denken of zelfbeeld.

klaproos zei

:-) van sommige mensen wordt je misselijk als die iets zeggen, die kunnen maar beter zwijgen :-)

willy zei

soms wel...

Rebbeltje ★ zei

Daarom weeg ik ook alles op een weegschaaltje af ;)

Elisabeth zei

Wat ik zeg is niks mis mee .Waar iets mis mee is ,dat zijn de mensen vaak zelf ,zij willen de waarheid gewoon niet horen omdat alleen hun eigen waarheid telt!!
Elisabeth

Lies zei

Ben jij een wijs iemand... !?
Lie(f)s

Happy Hulk zei

Ik
Ik
en
Ik

merel zei

dat heb ik toch twee keer moeten lezen

Pagina's