2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 dec 2014

Iedereen kan gemist worden en zal gemist worden.

15 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

niet iedereen kan gemist worden maar soms word je daartoe wèl verplicht, en dat kan bikkelhard zijn! :-((

Lutje zei

iedereen kan vervangen worden, maar missen is volgens mij iets anders

gerdaYD zei

Dat iedereen gemist kan worden is maar al te waar... maar of men je mist is zeer de vraag!

די מריו zei

Je wordt altijd wel door iemand gemist.

Love As always
Di Mario

Mey zei

Altijd.

Kay ♥ zei

Als men ook maar voor iemand iets betekent heeft, zal er een gemis zijn.

(ot: voor mijn internet enkele uren uitligt nog gauw een groetje )

Flavie zei

Helaas is dit zo!

Medium Marianne zei


Alleen zij die in je hart wonen zullen nooit gemist worden.

Yvette zei

ik mis je!
ik mis je omdat ik je ken
fijne feestdagen !

Sjoerd zei

Meestal heb je weinig keuze.

willy zei

als men je mist

Anoniem zei

Iedereen kan gemist worden en wordt inderdaad later wel gemist. Naar gelang de persoon echter kan het gemis al wat langer, dan wel korter zijn. Sommigen zullen heel lang gemist worden, anderen slechts van korte duur. Hoelang wij zullen gemist worden, dat weten we niet en waarschijnlijk zullen we dat ook nooit te weten komen.

Elisabeth zei

Ja hoor ik kan gemist worden dat is wel duidelijk,maar of ik gemist word is vraag twee !!

Rebbeltje ★ zei

Het zij zo

fotorantje zei

zo is dat

Pagina's