2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 dec 2014

De een wordt ouder dan de ander, hoop dat je die een bent want de ander wordt niet altijd oud.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Door de bank genomen heb je het zelf niet voor het kiezen.
Gezond en op een prettige manier oud worden wil iedereen graag.

Fijn weekend...!

gerdaYD zei

Dat merk ik beslist aan al diegenen die het heden al voor het eeuwige leven hebben verwisseld, zovelen van onze leeftijd hebben het niet gehaald dus we mogen ons gelukkig prijzen hé Aatje?

די מריו zei

Leeftijd zegt me niet zoveel. Geef mij maar dat ik gelukkig mag zijn.

Love As alwyas
Di Mario

Lutje zei

ik ken iemand die momenteel 107 is, en ze is nog goed, ongelofelijk. Die kon dat wel eens gedacht hebben

Boerin zonder Naam zei

Ach wat is oud... Oud zijn is iets wat tussen je oren zit.

Medium Marianne zei


Hopen dat je oud wordt is valse hoop.
Hopelijk mag je oud worden
en te gaan wanneer het je tijd is.

Fijn weekend Aatje ;-)

Annet zei

:)

Rebbeltje ★ zei

Nu ik wil oud worden maar het niet zijn ;)

Anoniem zei

Dat is iets waar je weinig kan aan veranderen. Je kan zorgen voor je gezondheid, je kan gezond leven, maar de dood overkomt je steeds onverwachts. Een ongeval, een ziekte, of gewoon een vroegtijdige natuurlijke dood. Iedereen wil graag oud worden, het is helaas niet iedereen gegeven. Zelf zijn we al een eindje gevorderd, maar hopen uiteraard nog op veel jaren.

Sjoerd zei

Oud zijn is betrekkelijk. Achter de geraniums moeten zitten is ook niet alles.

Kay ♥ zei

Is dat niet gek: je krijgt meer geduld naarmate je ouder wordt en je dus eigenlijk niet veel tijd meer hebt.Oud worden hoeft niet zo, als mijn leven maar rijk geweest is ... liefs ♥

Elisabeth zei

Tja oud worden .Ik hoop dat ik niet ouder word dan die ander !!

Mey zei

Doet me denken aan een versje van Toon Hermans. Wij hadden vroeger een verjaarskalender van hem. Dit versje trof me erg.

'De ene mens wordt maar een jaar of zeven.
De ander honderd, en geen centje pijn.
Toch denk ik, als ik nadenk over het leven.
Ik had ook die van zeven kunnen zijn.'

Zo simpel maar trefzeker omschreven. Dat gefet nog niet aan voor wlk ik zou willen kiezen...maar de boodcshap is klaar, nietwaar?

Pagina's