2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

31 dec 2014

Ben ik gewoon ik
of zit er een stukje jij bij
omdat jij en ik nu samen zijn
ben ik een stukje van jij
en jij een stukje van mij.

19 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Altijd prettig als je de verbinding voelt.
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar...!!

gerdaYD zei

Jij bent beslist een stukje van mij en ik hopelijk ook een stukje van jij Aatje, toch in de virtuele wereld waarin we elkaar elke dag begroeten.
Heerlijk dat internet, het brengt mensen bij elkaar die we normaliter nooit zouden ontmoeten...
Maar ik denk toch dat de bovenstaande mooie gedachte voor je lief maatje bedoeld is en ik hoop dat jullie er samen een schitterende overgang van oud naar nieuw van zullen maken! Met een kiwidrankje erbij, al dan niet onschuldig *wink, big smile*

Lutje zei

er is altijd een soort verbinding, een goed gevoel, anders ga je ergens niet....
* * *
Je kunt 2015 beginnen,
met een heel erg mooi gedicht.
Maar het mooiste, vind ik altijd nog:
Begin het met een blij gezicht!

Anoniem zei

Ik begrijp het niet helemaal geloof ik.

Walter zei

Ik is altijd een beetje jij, zelfs wij.
Een prettige jaarwisseling voor jullie gewenst!

klaproos zei

we zijn hoe dan ook al meer dan vreemden vam elkaar Atje:-)
je bent een leuke webbie

satoriwoman.wordpress.com zei

altijd! zeker nu.

Kay ♥ zei

aanvulling:
want samen zijn we één,
klinkt onze naam op dezelfde toon,
hebben wij één ziel en een kloppend hart,wordt onze toekomst een droom
als wij maar dicht bijeen zijn.♥
Mooi stukje A-tje, klinkt als poëzie.
Fijn oudejaar en voor morgen een dag dat alle wensen van start mogen gaan, een heel jaar lang ♥

Sjoerd zei

Als je dat zo voelt is het toch prima...

Sjoerd zei

Als je dat zo voelt is het toch prima...

Rebbeltje ★ zei

Denk dat ik IK is en jij JIJ, maar samen een WIJ

Fijne jaarwisseling

joo-expo zei

Fijne woorden zo op het randje van het jaar...
Mooi jaarwisseling en geluk en gezondheid in 2015!

ria zei

Vele kleintjes maken een groot,

een
.....grote
..........wederzijdse
..............waardering

en
vriendschap

een mooi en vreugdevol nieuw jaar,
VOOR JOU EN ALLEN DIE JE LIEF ZIJN

ria39

Suske. zei

wij bloggers hier zijn alleen één.

Anoniem zei

We kunnen enkel en alleen elkaar verrijken met woorden, waarden en gedachten. Elkaar aanvullen, zonder dat het moet, maar toch omdat het graag wordt aanvaard. Iedereen geeft een stukje van zichzelf en neemt tezelfdertijd een stukje van een ander. Laten we dan ook het jaar in schoonheid afsluiten en hopen dat het komende jaar niets anders brengt dan goede en aangename momenten. Maak er een fijne avond van en tot volgend jaar...

Elisabeth zei

Mooiiiii geschreven Een beetje van jou en een beetje van mij wat samen ons maakt en dat is wat ik voel na 45 jaar huwelijk .maar het kan ook een heel mooie hechte vriendschap zijn

די מריו zei

Ja mooi geschreven. Hoe zou het werkelijk zitten.

Love As always
Di Mario

Lies zei

Mooi... !
Lie(f)s.

Flavie zei

Het is fijn om samen één te zijn!
Beste wensen voor 2015!

Pagina's