2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 dec 2014

Mensen vind je alleen bij de kleine luitjes.

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Oei, daar moet ik toch even op knabbelen jongen, graag een woordje uitleg hier over...
Ik weet niet of ik jou wel een klein luitje zou noemen, integendeel. Maar wat ik wel weet is dat jij een méns bent, een goede dan!
Fijn weekend hé!

Boerin zonder Naam zei

Kleine luitjes zijn muziekintrumenten voor kinderen.... toch???

satoriwoman.wordpress.com zei

O dear....

Medium Marianne zei


Dat zijn de ware mensen, kleine persoontjes maar groot van hart.

Lies zei

Mensen met het hart op de juiste plaats dan...
Lie(f)s.

Rebbeltje ★ zei

Wat zijn die anderen dan ???

Kay ♥ zei

Het leven van een mens is wat zijn gedachten ervan maken.
Grote heren vallen vroeg of laat van hun troon ♥

Pagina's