2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 dec 2014

Wanneer gij het leven herinnert als een herinnering,
dan zijt gij aan de andere zijde.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ik vrees dat ik je deze keer geen gelijk kan geven jongen, ik denk niet dat je daar aan de andere zijde überhaupt nog herinneringen kan hebben, dus de boodschap is: er NU van genieten!
OT; bedankt voor je grappige reactie en weet je: na goed gewikt en gewogen te hebben kwam Lefla tot de conclusie dat het schilderij toch ietsje te groot was voor boven de bank *wink, big smile*

Anoniem zei

Men kan zich tijdens het leven dingen herinneren, zowel goede als minder goede. Maar wanneer men zijn gehele leven herinnert, moet het op de één of andere manier zijn afgesloten en behoort men inderdaad niet meer tot de levenden. Of men aan de andere zijde zich nog iets kan herinneren, niemand is het al komen vertellen. We zullen dus moeten wachten tot aan de overkant om te ervaren of het allemaal juist is.

Medium Marianne zei


En leef je langs jezelf heen in een andere sfeer..

Boerin zonder Naam zei

Eh.....Ik herinner me zojuist dat ik nog aan deze kant verkeer!

די מריו zei

Zou het zo zijn dat je herinneringen hebt voor later. In ieder geval laat ik herinneringen achter voor anderen.

Love As Always
Di Mario

Rebbeltje ★ zei

Is dat zo ???
Denk dat de herrinneringen dan foetsie zijn...

Kay ♥ zei

Wanneer je herinneringen je verwachtingen overwoekeren, ben je oud.Maar ik verwacht aan gene zijde helemaal niets.

ot: waarschijnlijk wéér tot morgen !!! liefs ♥

Sjoerd zei

Ik denk dat je geen gelijk hebt. Dat zal niet gebeuren...

Pagina's