2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 dec 2014

Je leven is de beleving van het leven.

9 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep, je maakt ervan wat je zelf wilt! :-))

fijn sinterklaasweekend, aaa!

Marjolijn. zei

Zo is het, de slingers van het leven moet je zelf ophangen...!!
Mooi weekend AaA.

gerdaYD zei

Soms is het te stil, soms is er veel te veel lawaai
Soms is het te druk hier, en dan weer veel te saai
Af en toe verlang ik naar een zorgenloos bestaan
Dan wou ik dat de klok voor eeuwig stil zou staan

En er zijn momenten die ik graag zou overslaan

Maar dit is het leven, alles geven, van de top tot in het dal
Ja, dit is het leven, en ik sta weer op, hoe hard ik ook val
Elke dag, een nieuwe kans, elke dag, een nieuw begin
Ik wil het beleven, want het leven, geeft m'n leven elke dag weer nieuwe zin, oh, oh, oh

Ik kijk in de spiegel, en denk ik, God, waar blijft de tijd
Koester even het verleden, en dan wil ik weer vooruit
Ben ik hier, wil ik het liefste ergens anders zijn
Oh, altijd daar waar het gebeurd, met vlinders in mijn lijf

Oh, en er zijn momenten dat ik nog het liefst verdwijn

Maar dit is het leven, alles geven, van de top tot in het dal
Ja, dit is het leven, en ik sta weer op, hoe hard ik ook val
Oh, elke dag, een nieuwe kans, elke dag, een nieuw begin
Ik wil het beleven, want het leven, geeft m'n leven elke dag weer nieuwe zin (...)
© Jeroen van der Boom

Flavie zei

Mooi gezegd!

Lies zei

Dat is 't !
Lie(f)s.

Lies zei

Dat is 't !
Lie(f)s.

Rebbeltje ★ zei

Precies

Kay ♥ zei

Voor velen is het een dagelijkse kruistocht, maar het motto pluk de dag is nog altijd een drijfveer om er het beste van te maken.
K die haar achterstand heeft bijgewerkt groet den A ... hopelijk volgt er morgen nog gekrAAi ;-)

Rebelse Huisvrouw zei

Mooi deze. En helemaal waar. Je hebt voor een deel toch zelf in de hand hoe je leven eruit ziet.

Pagina's