2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 dec 2014

Als u begrijpt wat ik bedoel, weet U tenminste wat ik bedoel.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ik hoop altijd weer jouw knappe filosofische uitspraken te begrijpen maar of ik daar in slaag is soms zeer de vraag. Maar weet Aatje, dat ik hier altijd een beetje rijker vandaan ga...

Kay ♥ zei

Het is dus de bedoeling dat ik snap wat jij bedoelde maar aangezien ik meestal de clou wel snap weet ik perfect wat jij bedoelt ;-)

Anoniem zei

Er is natuurlijk een groot verschil tussen weten wat iemand bedoelt en begrijpen wat iemand bedoelt. Als je het begrijpt, weet je de bedoeling, maar als je weet wat iemand bedoelt, begrijp je het daarom nog niet altijd. Weten en begrijpen liggen vaak ver uit elkaar, daarom is het aangeraden het niet altijd te moeilijk te maken, zodat men vaker begrijpt dan enkel weet.

Sjoerd zei

Als jij dat tenminste weet...

Medium Marianne zei


Gesnipt, gesnapt en gesnoten :-)

willy zei

dat staat buiten kijf..

Rebbeltje ★ zei

Ha moet gelijk aan Olivier bommel denken...kind in me blijft de overhand houden

Happy Hulk zei

WEET je?

Pagina's