2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 dec 2014

Ik kan niet anders zijn dan dat ik ben,
want ik kan niet anders zijn dan dat ik ben..

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is mooi, jezelf zijn is altijd het beste...!
Fijne zondag.

gerdaYD zei

... en als je dan ook nog tevreden bent met jezelf, dan ben je een gelukkig mens Aatje... Ik hoop zo voor jou dat het effectief zo is!

Lutje zei

je bent gewoon A
zo zeggen ze dat ook van mij

willy zei

als je maar jezelf bent A

Medium Marianne zei


Blijf gewoon lekker jezelf, daar kom je het verste mee.

Boerin zonder Naam zei

Ja doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg niewaar.........

Anoniem zei

Toch zou ik mijzelf soms willen veranderen.
Ook al weet ik dat dit niet zal lukken.

Vriendelijke groet,

Flavie zei

We kunnen ons zelf maar zijn...

Rebbeltje ★ zei

Jezelf zijn is altijd het beste...

iets anders moet je ook niet willen, dan wordt je een kuddedier

Kay ♥ zei

Niet met eigenliefde, maar juist met haar tegendeel is egoïsme identiek. De narcistische mens blijkt in diepste grond niet op zichzelf verliefd, maar juist van afkeer en haat jegens zichzelf vervuld. ot: Uit angst voor de vrijheid (quote)

Suske. zei

als ik ooit mezelf zou zijn barst er een nieuwe wereldoorlog open vrees ik.

Sjoerd zei

Toch kunnen mensen veranderen.

merel zei

maar goed ook zou ik zeggen

Pagina's