2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

11 dec 2014

Ook via Gods wegen loopt men naar de duivel.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Soms wel...!

Lutje zei

overal waar men komt op gods wegen, kom je de duivel tegen ,tja...ik was er nog nooit ;-)

gerdaYD zei

Hihi, ook al heb je dit misschien niet grappig bedoelt, ik moet er toch om lachen Aatje!
Alleen hoop ik dat je mij niet naar de duivel verwenst *wink, big smile*

Mey zei

Zelfs via die wegen... soms zelfs juist. Helaas.

Medium Marianne zei


Gods wegen heeft ook een gevallen engel gekend, Lucifer.
Maar de meeste duivels lopen rond op Aarde.

Kay ♥ zei

Het grensgebied tussen verstand en gevoel is het jachtterrein van de duivel.

willy zei

dat mag de duivel weten

Ingelien zei

zeker én vast, oorlogen om godsdiensten, ik ben atheïst

Sjoerd zei

Dan kom ik nooit bij de duivel....

Rebelse Huisvrouw zei

Hij is leuk!

Walter zei

Ach,soms tref ik God op mijn duivelse weg...Het enige wat hij dan doet is knipogen.

Rebbeltje ★ zei

Die probeer ik te ontwijken.

Rebbeltje ★ zei

Die probeer ik te ontwijken

Pagina's