2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 dec 2014

Tussen ons tweeën, zit ik graag in het midden …….

11 opmerkingen:

gerdaYD zei

Hihi, heerlijke uitspraak Aatje en weet je, aan jouw grijze cellen mankeert beslist niets!
OT: boven de bank hangt een tank... wat dacht je? *wink, big smile*

Kay ♥ zei

In de midden zit hij,
geprangd tussen de vrouw en het dagelijks leven,
zo blijft hij zijn hart geven
aan die zich aan zijn zijde bevindt.
Alle liefs ♥

די מריו zei

Heerlijk, zo herkenbaar. Ik ben dus niet de enige.

Love As Always
Di Mario

Suske. zei

Waar twee mensen in mijn naam samenkomen ben ik in hun midden.
Jezus Christus 2000 jaar geleden

Sjoerd zei

Dat kan ik me voorstellen, ik zit er ook graan midden in.

Walter zei

Op een driezitsbank is dat goed mogelijk als je met z'n twee bent... ;-)

willy zei

heerlijk toch....

Lies zei

Fijn !
Lie(f)s.

joo-expo zei

ja...dan ben ik altijd met 2

Mey zei

Deze doet me glimlachen.

Rebbeltje ★ zei

whahaha op een 3zitsbank ;)

Pagina's