2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

24 dec 2014

Tijd geeft dimensie aan de tijd.

11 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

tijd is een illusie.

onze geest geeft dimensie aan de tijd. ;-))

fijne kerstdagen, aaa!

Marjolijn. zei

Fijne dagen AAA, maak er iets moois van...!!

gerdaYD zei

Aan de oevers van de tijd
keek ik om me heen
Ik wachtte aan de kant aan de oevers van de tijd en alles ging voorbij
Verloor zijn naam en spoelde aan
Aan de oevers van de tijd
Hing ik maar wat rond in het in het zachte dode
Zocht ik naar die ene dag in juli
in een zomer in een jaar (...)
© Spinvis

די מריו zei

Tijd is een rekbaar begrip. Net hoe belangrijk je tijd vind. Ik leef al jaren zonder horloge en dat bevalt me goed.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

Vaak verliest men veel tijd omdat men een windstoot of een schaduw wil grijpen. Veel liefs en warmte van mij ♥

Medium Marianne zei


Of een tijdelijke dimensie ;-)

Rebbeltje ★ zei

En nu heb ik nog alle tijd om langs te komen...fijne feestdagen

Suske. zei

i'm from another dimension !

Merel zei

Tijd .... Dikwijls zouden we meer tijd willen

Een heel fijne kerst

fotorantje zei

wat is tijd hé
maar nu is het wel hoog tijd om je gezellige kerst te wensen en leuke eindejaarsdagen

Sjoerd zei

Ik heb de tijd...

Pagina's