2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 dec 2014

Van niets tot niets, het leven.

12 opmerkingen:

gerdaYD zei

... maar tussen het niets en het niets ligt heel wat 'iets' hé Aatje? En ik hoop dat je van dat iets volop geniet!

די מריו zei

Alles wat je niet vast kunt pakken, maar waar je hart vol van zit is iets. En daar neem je toch wat van mee.

Love As always
Di Mario

Anoniem zei

grappig daar ben ik ook mee bezig
kijk eens naar http://vimeo.com/107141744

Anoniem zei

grappig daar ben ik ook mee bezig
kijk eens naar http://vimeo.com/107141744

satoriwoman zei

nou word ik steeds als anoniem geafficheerd,geen idee waar dit door komt ik probeer het nog een keer

Anoniem zei

Het leven begint inderdaad vanaf nu en het eindigt ook op die manier. Tot stof en as gedoemd. Maar het leven bevat meer dan een geboorte en een afsterven, daartussen ligt immers een zalig rijk van ontelbare ervaringen en belevenissen. De ene al wat aangenamer dan de andere. Het leven kan mooi zijn, ook al is het niet elke dag rozengeur en maneschijn.

christiene zei

Van niets tot iets en laters terug naar niets.....
wens je een goed weekend..

jou vraag of ze er nog zijn
ik denk van niet.....
meisjes van dertien die zijn er genoeg.....
maar die hebben wel iets anders te doen.....

Sjoerd zei

van niets via iets naar niets...

Rebbeltje ★ zei

Stof toch?

merel zei

er is gelukkig wel veel tussen niets en niets

Kay ♥ zei

Men komt en men gaat, zonder iets. Enkel het leven kan rijkelijk geweest zijn maar men laat altijd een leegte achter ♥

Anoniem zei

Ik zeg van het paradijs naar paradijs een hele leven lange levenstocht

Pagina's