2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

22 dec 2014

Ik vergeet dat wat ik vergeten ben, omdat ik het al vergeten ben.

9 opmerkingen:

Lutje zei

vergeten is vergeten, totdat het opgefrist wordt

gerdaYD zei

Waar kom je vandaan?
Waar ga je naartoe?
Waar kom je vandaan?

Alles vergeten
Elke daad en elk gelaat
Niet meer weten
Welke kant de aarde draait

Eindelijk vrij, eindelijk vrij, eindelijk

Alles verliezen
Elke greep op dit bestaan
Niet meer kiezen
Welke weg je op wil gaan

Sterren, raadsels, golven, zingen
Huilen, dansen, dromen, zingen

Alles vergeten
Elke wonde, elke slag
Niet meer weten
Wat niet hoort en wat niet mag

Het was zo dichtbij
Het komt niet meer terug
Het was zo dichtbij
Het was zo dichtbij
© Raymond Van het Groenewoud

Sjoerd zei

Ah, je hebt ook last van het HIV virus (Heb Ik Vergeten)

Kay ♥ zei

Ik ben al zoveel dingen vergeten dat ik me niet kan herinneren wat allemaal.;-)

Boerin zonder Naam zei

....eh wat???....

Anoniem zei

Soms ben je inderdaad iets vergeten en kan je je zelfs niets meer herinneren wat je vergeten bent. We hebben allemaal zoveel om ons hoofd dat we af en toe de kleine details durven vergeten. Gelukkig schiet datgene dat vergeten was, meestal enkele dagen nadien het geheugen opnieuw te binnen. Als je het dan geen tweede keer vergeet is het vergetene opnieuws niet langer vergeten.

Walter zei

Ik wilde je eindelijk iets bekennen...verdorie, ik ben het vergeten! ;-)

Medium Marianne zei


Dan ben je het voorgoed vergeten..

Rebbeltje ★ zei

Nu ben ik vergeten of ik je al een fijne kerst gewenst heb...

Nog maar een keer dan

http://i8.photobucket.com/albums/a5/rebbelsplaats/feesten/nellies.gif

Pagina's