2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

28 dec 2014

De gesprekken met jezelf zijn meestal de beste gesprekken.

13 opmerkingen:

Boerin zonder Naam zei

Yep..... Zeker weten! Niemand die door dat gesprek heenpraat!

Marjolijn. zei

Ja, vaak wel...!
Fijne zondag.

Kay ♥ zei

Je kan met jezelf overleggen om het in de toekomst anders te doen, of het beter zal zijn kan je jezelf niet wijs maken.

K die in een rimpel lag groet en hoopt dat die A vielig thuis is, ondanks de sneeuw? ♥

Sjoerd zei

Nou, dat betwijfel ik.

Anoniem zei

Het zijn in elk geval de gesprekken waar je het minst tegenwind verkrijgt. Niemand kan een gedeelte ontkennen, tegenspreken of het loochenen. Gesprekken met jezelf zijn meestal leerrijk en bovedien zet het aan tot verder denken. Je kan het gesprek luidop of in stilte voeren met jezelf en niemand ondervindt daar dan ook enige hinder van.

Medium Marianne zei


Gesprekken met jezelf door je eigen luisterend oor,
zijn de mooiste gesprekken
omdat niemand je beter begrijpt dan jijzelf.

די מריו zei

Het zijn wel de gesprekken die ik het best begrijp

Love As always
Di Mario

merel zei

als je diep in jezelf duikt

Suske. zei

Ik zal het er eens met mezelf over hebben.

Mey zei

Persoonlijk, denk ik toch echt dat ik liever een gesprek heb met een ander, want in mijn brein is het lang niet altijd fijn, en als er dan niemand is om het gesprek de andere kant op te draaien, tja...dan zijn de rapen gaar A. Stamppot-gaar wel te verstaan. ;-)

gerdaYD zei

Zelf vind ik dat niet echt, ik ben nu eenmaal niet de interessantste persoon in de wereld *wink, big smile*

Rebbeltje ★ zei

Praat jij tegen jezelf ?

joo-expo zei

vaak wel ja! :-)

Pagina's