2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 dec 2014

De ons bekende geschiedenis is maar een fractie van wat gebeurd is, of zelfs nog minder, want van het meeste waren er geen getuige en de rest is in de vergetelheid verloren gegaan.

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Heel juist opgemerkt Aatje. Meestal staan we daar niet bij stil edoch het is maar al te waar!

Boerin zonder Naam zei

Inderdaad.... Bij de meeste gebeurtenissen was ik niet aanwezig.

Kay ♥ zei

Geschiedenis gaat bijna altijd over slechte mensen waarover men later niets dan goed zegt.♥

Rebbeltje ★ zei

Gelukkig want de geschiedenisboeken zijn best zware kost.

Sjoerd zei

Waarom achter je kijken, je leeft vandaag...

willy zei

daar is geen speld tussen te krijgen

Anoniem zei

helemaal waar

Elisabeth zei

Ik maak mijn eigen geschiedenis elke dag weer en wie heeft er wat aan ?? Die van anderen hoef ik niet te weten omdat ik er niets mee kan ,net zo min als anderen iets kunnen met de mijne .

Merel zei

Zo is het inderdaad we zijn minuscuul stukje geschiedenis

Pagina's