2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 dec 2014

Dat wat ik vergeten ben, kan ik niet verwachten dat een ander dat niet vergeten is.

12 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ja jongen, soms sta je versteld na jaren te constateren dat iets wat jij vergat door een ander nooit vergeten was, en misschien ook niet vergeven...

Sjoerd zei

Ik vergeet gewoon alles, probleem opgelost...

klaproos zei

nee anderen onthouden soms graag dinge van jou die jij liever wilt vergeten:-)

Elisabeth zei

Helaas in sommige gevallen vergeet ik dingen niet zo gemakkelijk ! En ik vergeet natuurlijk niet jou een goede jaarwisseling te wensen en een mooi 2015 !

די מריו zei

Meestal als ik iets vergeten wil, dan onthoudt de ander dat juist wel weer.

Love As Always
Di Mario

Flavie zei

Er wordt al eens iets vergeten...

fotorantje zei

lastig als je t allebei niet meer weet

Medium Marianne zei


Wanneer beide het vergeten
of vergeten zijn
is het probleem opgelost.

Kay ♥ zei

Al de dingen die je vergeten bent, roepen om hulp in je dromen.;-)

Anoniem zei

Je kan natuurlijk moeilijk van iemand verwachten, niet dezelfde fout te begaan als jezelf. Zoals iedereen wellicht weet, vergeten is iets menselijks. Het betert niet naarmate men ouder wordt. Als men aldus iets vergeet, doet men dat terdege onbewust. Het kan iedereen overkomen en je kan jezelf, noch een ander daarvoor ook maar enig verwijt maken. Echter, niet vergeten, morgen wordt oudjaar gevierd!!!

Anoniem zei

juist

Rebbeltje ★ zei

Di Mario geeft een duidelijke uitleg hieraan ;)

Pagina's