2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

4 apr 2014

Zonder een reden kwam ik,
zonder een reden zal ik gaan,
en zonder reden was ik er.

16 opmerkingen:

DianaD zei

En er is altijd een reden om te blijven.

Marjolijn. zei

Als je ondertussen maar volop geniet..!
Fijne vrijdag en op naar een mooi weekend.

Lutje zei

er is altijd een rede.....

gerdaYD zei

Een reden moet er niet zijn om een heerlijk leven te hebben. Moeder Natuur schenkt ons dat, zomaar, zonder er iets in de plaats voor te vragen. Of toch dit: met de boodschap er van te genieten Aatje, zen ik hoop dat jij dat effectief doet!

Sjoerd zei

Je hoeft niet altijd een reden te hebben om iets te doen of te laten.

Kay ♥ zei

Maar je bent er nu en wij zijn daar blij mee.
ot:
eppie beurtdeej toe joe
eppie beurtdeej toe joe
eppie beurtday dear A-tje
eppie beurtdeej toe joe

hieppiepiep hoera
in koor; hippiepiep hoera
en lang zal hij leven,
lang zal hij leven
in de gloria in de gloriaha
en de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

drie dikke kussen op zijn toot
drie dikke kussen op zijn snoet,
wat bellen en slingers
en zingen !!!!

dikke proficiat met je verjaardag !!!! eppie beurtdeej toe Joehoeeeeeeeeeeee !!!

klaproos zei

er is altijd wel een reden denk ik a,

De buurvrouw zei

Hey jarige job, dikke proficiat hoor!!!! 18 jaar worden, het is me nogal wat hé :-)))))
Geniet van je dag en als je ooit in Belgïe komt mag je alsnog een stuk taart meebrengen!
XXX.

Marlou zei

Dag A...
Bij Kay zag ik, dat je vandaag jarig bent.
Welnu... een reden voor mij om even langs te komen.
Van harte gefeliciteerd!!
Ik wens je een mooi en gezond levensjaar toe.

Hartelijke groet van Marlou

.

די מריו zei

En toch denk ik dat ik hier met een reden ben. ;-)

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Love As Always
Di Mario

willy zei

een reden is er altijd...

Anoniem zei


Zelfs zonder een reden is er een doel.

Gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar.
Wens je een mooi jaar toe in liefde,
licht, geluk en gezondheid.

Rebbeltje ★ zei

Zo voelt dat bij sommige bloggers ook...

Ben je jarig?
Van harte gefeliciteerd dan

Marjolijn. zei

Lees net bij onze zuiderbuur, dat jij vandaag het jarig jobje bent.
Van harte proficiat en nog vele gezonde, gelukkige jaren.

Hopelijk heb je een gezellige dag tussen alle voorjaarsbloeiers gehad.

merel zei

en als er nu toch eens een reden is

Anna zei

Er wordt weleens gezegd dat alles een reden heeft, ook al is die reden niet altijd zichtbaar... dus hou ik het maar daarop :-)

Pagina's