2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

22 apr 2014

Beginnen kun je enkel maar bij het begin.

16 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is een waarheid, waar niet aan te tornen valt.

Mooie dag vandaag.

די מריו zei

Alleen kan voor een ieder het begin op een andere plek zijn.

Love As always
Di Mario

Kay ♥ zei

maar:
Alle begin is gemakkelijk. Daarna begint het.

:p en ♥

De buurvrouw zei

Godzijdank! En soms is eindigen moeilijker als beginnen :-)
Liefs..

max zei

juist denk ik

willy zei

laten we er dan maar aan beginnen

Happy Hulk zei

En eindigen bij het eind.

Rebbeltje ★ zei

Dacht dat alle begin moeilijk was...

Lies zei

Da's al moeilijk genoeg...
Lie(f)s.

Anna zei

Alleen is de ene zijn begin soms het einde van de ander... 't is maar hoe je het bekijkt, soms...

ria zei

dat is zo,

dus de eerste paasei werd gevonden,
daarna nog een één en nog één, en.....
zo werden ze allemaal gevonden.
gelukkig was de zon een beetje van de partij.
Ik ben pas begonnen en nu moet ik alweer eindigen.

fijne week,
ria39

fotohanvogel.blogspot.com zei

Gelukkig wel je moet er niet aan denken aan het eind te beginnen en dan weer terug te gaan naar het begin!

merel zei

als ik een nieuw boek begin te lezen ga ik altijd eerst naar het einde, niet om die laatste regels te lezen maar om te weten hoeveel blz. dus soms begin ik bij het einde

LUC zei

Als je aan iets halverwege begint (En in onze firma zijn ze daar heel sterk in ) loopt dit fallikant af !

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, maar dat begin is niet altijd gemakkelijk te vinden? ;-))

Ann zei

maar gelukkig iedere dag opnieuw...

Pagina's