2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 apr 2014

Bezorgd beginnen de ouderen aan hun onbezorgde oude dag.

16 opmerkingen:

DianaD zei

Heerlijk vooruitzicht een onbezorgde oude dag. Jammer dat die oudjes dan nog vaak klagen en mopperen.

Lutje zei

ik werk met bejaarden in een bejaardentehuis (rvt), ik zie daar zelfs al jonge mensen in de 50 binnenkomen en ben er zelf al 53, dan begin ik inderdaad al eens te denken...

Marjolijn. zei

Dat mag je met recht zeggen tegenwoordig, zo onbezorgd mag die oude dag niet meer zijn, met al die veranderingen en bezuinigingen.

Sjoerd zei

Wellicht terecht..

gerdaYD zei

.. en zo is het, dat heb ik aan den lijve ondervonden!

Kay ♥ zei

Idd, ik zie dat bij ons Mémé die zich ook soms afvraagt,
maar ook ik ben bezorgd om wat de toekomst voor mij in petto heeft.
Beter niet bij nadenken ;-)
alle liefs ♥

Anoniem zei

Hallo,
De meeste ouderen hopen op een onbezorgde oude dag en terecht maken zij zich voorheen daarover zorgen. Met de snelheid waarmee de maatschappij evolueert, is het niet langer meer zo zeker dat de ouderen nog kunnen genieten van een onbezorgde oude dag. Vaak heeft men meer zorgen om zich zorgen over te maken dan de bezorgdheid voorheen omwille van een onbezorgde oude dag...

Rebelse Huisvrouw zei

Nou en of. Heel bezorgd. Schandalig. Oud worden in Nederland is op dit moment geen pretje. Treurig.

ria zei

Ik denk dat de jeugd meer reden heeft om bezorgd te zijn.

maar laten we niet wanhopen,
angst helpt nooit, integendeel.

ria

Ann zei

Zo is het jammergenoeg wel.

willy zei

uitzonderingen kunnen deze regel bevestigen...

willy zei

uitzonderingen kunnen deze regel bevestigen...

Anna zei

Mja, zo kan je het wel stellen ja!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja er komt een dag dat je toch zorgen gaat maken om je oude dag, voor mij nu nog niet gelukkig!

christiene zei

Je weet nog niet wat je te wachten staat
je hoopt op onbezorgd.....
maar de kreten die nu klinken
dan maak je toch bezorgd.
Een groetje.

Rebbeltje ★ zei

Nee hoor dat is puur genieten ;)

Pagina's