2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 apr 2014

Er is niets dan herrineringen wat overblijft, totdat die ook vervaagt zijn.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Alle mooie herinneringen opbergen in een mooi doosje, dan zijn ze langer houdbaar..!!

Mooie dag vandaag.

Walter zei

De meeste van mijn herinneringen tracht ik te vergeten, ook de mooie. Herinneren..voordat je het weet heb je er geen erg meer in wat er in het Nu gebeurt!

Sjoerd zei

Ik neem alle herinneringen mee mijn dood in...

Lutje zei

sommige herinneringen vervagen niet makkelijk...

gerdaYD zei

De slechte mogen dat, maar ik hoop zo voor jou dat de goede nooit zullen vervagen!

Kay ♥ zei

De herinneringen die je later wil hebben, moet je nu maken.

Anna zei

Goh ja, hoewel ik heb een paar herinneringen, die hoeveel tijd er ook verglijdt, me nog steeds glashelder voor de geest staan. Goeie... gelukkig maar :-)

Lies zei

Sommige vervagen nooit...
Lie(f)s.

די מריו zei

En daar hoef je niet eens oud voor te zijn.

Love As Alwyas
Di Mario

willy zei

ik heb er wel enkele die nooit zullen vervagen...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Het zijn mijn herinneringen en die kan ik toch niet delen.

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik denk dat er herinneringen zijn die nooit vervagen!

ik denk dat de herinneringen, die nooit vervagen, zelfs met de jaren mooier worden! :-))

Rebbeltje ★ zei

De goeie houden we levendig

Pagina's