2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 apr 2014

Ook al verschillen in het begin de conclusies,
uiteindelijk concluderen we allemaal dezelfde conclusie.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Er zijn er die zo wetig zijn dat ze het hier niet mee eens zijn.

gerdaYD zei

Dit moet je wel meer dan één keer lezen en over nadenken, maar ja... je hebt gelijk!

Sjoerd zei

Dat zou een goede conclusie kunnen zijn

Anoniem zei

Gecloncudeerde conclusies die samen tot een conclusie komen

ria zei

mijn conclusie is, dat ik hier graag op bezoek kom.
en ik zie er meerdere die er ook zo over denken,
ja dus, uiteindelijk concluderen we allemaal dezelfde conclusie.

groetjes,
ria39

Rebbeltje ★ zei

Klopt Diana...ik trek dezelfde conclusie.

Anna zei

Goh, laat ik daar nu maar es even diep over nadenken en wie weet ;-)

Flavie zei

Of we denken dat we hetzelfde concluderen :)

willy zei

dat was ook mijn conclusie..

Kay ♥ zei

Een conclusie is de plaats waar het denken moe werd.
Ik concludeer elke dag, juist niet wat een ander denkt of concludeert,
neen ik wals altijd in de andere richting om soms te concluderen tiens, niet zo best, misschien veel beter maar ik trek nooit een conclusie uit hen die denken over mij te concluderen dat ik concluties maak alvorens de beer en het vel geschoten zijn.
Conclusie: ik ben geen meelopertje ... helaas had jij dat wss al geconcludeerd ;-)

Anoniem zei

Wanneer men uiteindelijk allemaal tot dezelfde conclusie komt is dit vaak het gevolg van een compromis of een consensus. Het ene heeft een iets positievere inhoud dan het andere, maar uiteindelijk is slechts het einddoel van belang en niet de weg daarheen.

Rebelse Huisvrouw zei

Let's agree to disagree - uiteindelijk is dat soms de beste conclusie.

Pagina's