2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 apr 2014

Er was een tijd voor "Ik" en er zal een tijd na "Ik" zijn.

13 opmerkingen:

Lutje zei

natuurlijk moet je aan jezelf denken

gerdaYD zei

Dat is er zeker, maar ook een tijd nààst het 'ik'...

LUC zei

En tussen die ik's zit er maar historisch gezien niet veel tijd !

klaproos zei

:-) da's zeker a, en zo is het goed:-)

Kay ♥ zei

Wanneer je geheimen meeneemt in je graf, heb je ze beleeft,
wanneer je ze uit voor het " ik "
naar de andere kant gaat, zullen anderen ze herinneren.
Er zal altijd een restje "ik" nablijven, na het "ik".

(ot: de krullen moeten er weer aan geloven :p )

Sjoerd zei

Er is altijd tijd...

Anoniem zei

Hallo,
Zoals we door velen zijn voorgegaan, zo zullen er ook na ons nog velen komen en gaan. De logische gang van het leven. Sommigen verdwijnen ongemerkt in de vergetelheid, anderen laten sporen na, sommige al wat intenser, boeiender, wreder, ... Zelf zullen we wel zoals de grote massa verdwijnen in de anonimiteit van de dood. Vrij vlug zullen we dan ook vergeten zijn, daarover bestaat geen twijfel.

Rebbeltje ★ zei

Hopelijk is het ik niet meer belangrijk nadat het wij is geworden.

fotorantje zei

de wereld draait door met of zonder ons

Kay ♥ zei

ot: buiten de kam en de borstel,
heb ik ook een ruwe om zottekoppen mee van mijn deurmat te vegen, Als mijn haar maar in de plooi blijft.
BTW: BB draagt geen krullen nah!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja dat is zeker alleen heb ik daar geen weet van.

merel zei

en een tijd samen met ik en die wat naast ik wandelt

Rebelse Huisvrouw zei

Ik moet er gewoon niet aan denken...:-)

Pagina's