2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 apr 2014

Ik heb het geluk niet gevonden simpelweg omdat ik niet weet waar ik het kan vinden.

12 opmerkingen:

Lutje zei

moeilijk hé :o)
soms moet je gewoon eens een andere weg ingaan ;-)

gerdaYD zei

Heb jij echt nooit eens wat geluk gevonden? Nooit dat intens gevoel gehad waarbij je denkt: dit is het, daarom leef ik?
Hopelijk wel want zo is het leven heel triest...

LUC zei

Oh da's dan jammer . Geluk zoekt ge niet , dat maakt ge zelf !

די מריו zei

Het geluk heeft mij al gevonden.

Love As always
Di Mario

Kay ♥ zei

Geluk, is zachtjes drijven op de stroom des levens.
Terwijl je zachtjes vaart en goed kijkt, vindt je uw deel aan elke levensoever. Hug.

Ann zei

Gelukkig willen worden
is ongelukkig zijn.

Wie gelukkig wil zijn,
moet het niet willen worden.

- Onbekend -

Sjoerd zei

Je moet er toevallig tegenaan lopen.

Rebbeltje ★ zei

Tja zoeken op de verkeerde plekken en over het hoofd zien waar het echte geluk ligt.

fotorantje zei

je hoeft het niet te zoeken, het zit in jezelf en komt boven als je geniet, aanvaard wat is, tevreden bent met wat je hebt...

willy zei

geluk zoek je niet, je moet het zelf creëren..

curieuzeneuzemosterdpot zei

je moet niet zoeken, je hebt het! :-))

DianaD zei

Misschien staat het pal voor je neus.

Pagina's