2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 apr 2014

Tegenwoordig is bekendheid al meteen beroemd zijn.

12 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat denken vele wel, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Fijne Paasdagen...!!

gerdaYD zei

Iedereen beroemd, al was het maar voor drie minuten op de televisie... ze streven er allemaal naar. Maar jij bent alle dagen beroemd met al die knappe wijsheden!
Fijne én smakelijke paasdagen Aatje!

די מריו zei

Nou bij mij niet hoor, ik zijn in mijn ogen ook weinig beroemdheden.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

tegenwoordig is veel niet normaal meer....

De buurvrouw zei

Oei, dan ben ik beroemd! Hoe straf is da???
Hihihihihi..
Doe de deur maar open voor de paashaas hoor A-tje!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ik ben nu al zo bekend als de bonte hond. Maar gelukkig niet beroemd.

http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_01/stoe002nede01_01_0932.php

Anna zei

Beroemd of berucht ;-)

Rebbeltje ★ zei

Sommigen zijn berucht ipv beroemd

Elisabeth zei

Jaha als je een paar keer op TV geweest bent dan ben je een VIP hoe ordinair en dom je ook bent .De meest stomme programma's maken dat we hier in Nederland vele Vips hebben ,getver!!Wat een trieste vertoning en waar zijn de mensen die echt iets doen om die [ stomme] titel te verdienen .
Elisabeth

Lies zei

Denk je ?
Lie(f)s.

Suske. zei

vandaag stond ik alweer in de krant !

Kay ♥ zei

ik ook:
i'm a VIBB ...
very important Belgische Betty .
Maar goed tegenwoordig moet je nog maar op TV ne scheet laten en je staat in alle boekjes.
Of je nu talent hebt of niet,
het is uw voorgevel en uw geld
dat aanzien moet hebben.
Kijk sie, de buur is dat ook beroemd, over haar voorgevel laat ik mij niet uit,
Die A is beroemd en berucht sinds hij die K kent, mijn plaatje is trouwens een trapje lager gezakt.!! WHY?
Het is de kunst om goed te doen zonder al teveel ruchtbaarheid,
want zij die nu de sterren zijn, zal men later niet herinneren, Ons wel da's zeker ! :p huggels !

Pagina's