2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 apr 2014

Elke ambitie kost tijd en een stuk leven, van je leven.

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Daar kan veel tijd in zitten en hoeft niet altijd iets op te leveren.

gerdaYD zei

Inderdaad, dat heb ik jammer genoeg aan den lijve ondervonden. Waartoe dient ambitie? Dat vraag ik me soms af Aatje...

Ann zei

Ambitie IS leven.

Kay ♥ zei

Ik heb veel ambities,
maar ze verwezenlijken is een kunst, dus stap voor stap gaat ie, tot aan het eindpunt.

(ot: las ik daar ergens iets over een brave A, t'is nie meugelijk :p)

LUC zei

Deze heb ik al lang opgeborgen , nu alleen nog op wat me afkomt !

willy zei

je kan wel teveel ambitie hebben...

fotorantje zei

dan durf je wel eens vergeten van echt te leven

Rebbeltje ★ zei

Jammer hè dat er zoveel vrije tijd in gaat zitten

Pagina's