2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 apr 2014

Het voordeel van je alledaagse sores is dat je daardoor soms je alledaagse sores van morgen vergeet.

11 opmerkingen:

Walter zei

..enne die van gisteren dan?

Sjoerd zei

Wat een sores hier...

Lutje zei

sores;ellende, narigheid, ik moest het eerst gaan googlen want ik kende het woord niet

gerdaYD zei

Morgen moet nog komen en je weet nooit wat die brengen zal. Dus daar even niet over piekeren en ook niet van de sores vandaag, gewoon genieten van wat er op je afkomt en ik hoop dat het niets anders dan mooie dingen zullen zijn, jij verdient dat!

Kay ♥ zei

Men kan zich de ganse dag zorgen maken, maar men is er niet toe verplicht !
Dus breek je hoofd niet over te negeren dingen, dat gaat vanzelf,
maar zet je gedachten open voor het mooie dat toch in elke dag schuilt.

( een mens zo laten denken op een feestdag, amai. Over K geen zorgen meer maken, die heeft besloten. Dank vr de steun ♥)

Suske. zei

geen idee waar ik de mijne gelaten heb !

Anna zei

Mja het is me wat. Op vakantie gaan durft ook weleens te helpen ;-)

ria zei

Eerlijk, ik ben op zoek moeten gaan, kende dit woord niet en wat vond ik:
"sores"
Amsterdams woord voor problemen.

Wat ik wel ken, en zo probeer ik te leven:
"maak je geen zorgen voor de dag van morgen,
want elke dag heeft genoeg aan zijn eigen leed."

groetjes,
ria39

willy zei

sores...

ik wist niet dat ik dat had

Ann zei


Haha - deze vind ik echt een goeie!

Rebbeltje ★ zei

En dat moet nog beginnen...

Pagina's