2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

27 apr 2014

Natuurtalenten in bed bestaan niet.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Je hebt wat met het bed vandaag hé. Nu vraag ik me toch wel af waardoor het komt... maar vrees dat je aan mijn nieuwsgierigheid niet zal voldoen Aatje *wink, big smile*

Sjoerd zei

Jawel hoor, en ik kan het weten...

Kay ♥ zei

Ben jij iets beloofd dan? :p
Op uw gezegde: even maatje vragen haha :p
de theorie klopt dus, elke man denkt om de 3 sec. aan sex. ;-)

merel zei

wat zal ik daar op zeggen :-)

sastoriwoman zei

Let's talk about sex!

Suske. zei

daar lig ik nu echt niet wakker van !

willy zei

daar heb ik me nooit vragen bij gesteld...

Rebbeltje ★ zei

Nou ja geef ik net op de volgende dat er natuurlijk ook natuurtalenten zijn en dan zeg jij niet in bed...pffttt

Pagina's