2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

26 apr 2014

Echte schrijvers schrijven voor zichzelf, dan pas voor het publiek.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Als je tevreden bent over het eigen schrijven, komen de lezers vanzelf..!!

Fijne Koningsdag.

gerdaYD zei

Doet niet elke kunstenaar dat, in de eerste plaats voor zichzelf iets creëren? Ik hoop dat ook jij dat met dit blog doet, ook al hebben we telkens weer veel aan je steeds mooie wijsheden!

Sjoerd zei

Ik denk dat ze schrijven om mensen te behagen.

Anoniem zei


Klopt helemaal Aa-tje,
eerst voor jezelf schrijven,
daarna pas delen.

willy zei

dat weet ik zo niet, je schrijft toch met de bedoeling dat iemand het leest

Rebbeltje ★ zei

En ik vind het knap want ben niet zo goed met woorden...

Oja al 5 keer de titel Oma en die draag ik met trots.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat doe ik ook, alleen niemand kan het en wil het lezen, alleen ik.

Elisabeth zei

Ja schrijven doen we voor onszelf toch ? en ja dat roepen we allemaal.Wat ik me wel eens afvraag is dit,hoeveel mensen zouden blijven schrijven als er nooit iemand meer zou reageren ,schrijven ze dan nog steeds alleen voor zichzelf ?? ik geloof er geen barst van !!
Elisabeth

Kay ♥ zei

Ik volg E-tje een beetje,
oKay ik schrijf en misschien is het helemaal niet goed, dat vertelt niemand mij of toch bijna nooit.
Zou het niet voor eender welke auteur spijtig zijn als er niet gelezen word. Ik schrijf voor mezelf is een cliché, want dan kan ik mij net zo goed een A4-formaat boek kopen en daar alles inkladden, wat ik schrijf deel ik graag en zoals iedere 'schrijver' heb je daar wel graag reactie op.
Maar er is een verschil, je koopt een boek en het bevalt je niet, dus leg je het weg.
Doe je dit virtueel, en sta me toe: het begrip, waardering of wat dan ook waar ze niet bij kunnen, dan wordt je genegeerd.
Ondervindelijk gesproken!
... tot hier mijn relaas of ik ben weer de dolle mina op de zoveelste barricade. Wat mij wel frappeert is dat men grapjes en honde-katte-bloemkes-en ziekjes zijn hun voorkeur geniet en iemand die met tijd en verstand iets maakt dan weer niet.
dag lAmmetje ;-)

ria zei

HEEEEELEMAAL mee eens.
Zo begon ik, maar nu vind ik het toch leuk dat het gelezen of bekeken wordt.

Fijne zondag
ria

די מריו zei

Ja dat klopt met zoveel dingen die je doet.

Love As Always
Di mario

Ann zei

Vanuit een behoefte, denk ik ook.

Ingelien zei

bij mij klopt dat echt! ik schrijf mezelf leeg en vind het dan leuk als het ook nog es gelezen wordt...

joo-expo zei

Waar! Maar wat is het fijn als je lezers het de moeite waard vinden!

Pagina's