2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

28 apr 2014

Wat is beter in het leven dan vele liefdes, een levenslange liefde.

10 opmerkingen:

Lutje zei

ik kies de levenslange, het is fijn oud te worden met iemand die je echt graag ziet, maar ben gescheiden na 20 jaar

gerdaYD zei

... een levenslange liefde, dat ondervind ik aan de lijve lieve A, elke dag nog. En ik hoop voor jou hetzelfde!

Sjoerd zei

Ik ben al bijna 40 jaar getrouwd dus laten we het maar zo houden...

Vanessa zei

Ja dat is het allermooiste...elke dag samenzijn met de liefde van je leven!
Groetjes, Vanessa

willy zei

daar ben ik het volmondig met eens...

Flavie zei

Daar hopen we (denk ik) allemaal op... een levenslange liefde, mooi toch?

Lies zei

Indien mogelijk, A'tje...
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Men kan zijn hart verkopen aan veel duivels, maar wanneer men dan die ene engel vindt, is het eeuwig.

satoriwoman zei

het moment waarop/waarin je de liefde
durft te ervaren, verduren.

curieuzeneuzemosterdpot zei

voor eeuwig en altijd ..

nee, daar gaat niks boven! :-))

Pagina's