2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 apr 2014

Je kan in het donker denken dat je je schaduw kwijt bent,
maar aan je schaduw ontkom je niet,
ontsnappen aan jezelf lukt dus nooit.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Nee, met je zelf moet je het altijd blijven doen.
Ben je er niet tevreden mee, zul je er zelf veranderingen in aan moeten brengen.
Maar de schaduw blijft.

Fijne zondag.

DianaD zei

Elke dag word je met jezelf geconfronteerd. Natuurlijk bezit ik schaduwkanten maar ze overheersen niet.

gerdaYD zei

Wow, dat is wel heel diepzinnig... jij denkt over de dingen des levens na, en weet het allemaal steeds weer duidelijk uit te drukken!

די מריו zei

En zo zul je elke dag verantwoording aan jezelf moeten geven.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

hoeft ook niet a,
we hebben allemaal onze schaduwkant:-)

Lies zei

Echt niet...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

Je kan wel willen, maar je neemt jezelf overal mee naartoe...

Anoniem zei


De schduwkant die het meest goed zichtbaar is,
is wanneer het licht op je valt. Het is een donkere gekleurde afbeelding van jezelf
waar men niet voor hoeft weg te lopen,
omdat een mens maar uit één persoon bestaat
en niet uit 2 ;-)

Fijne Zondag Aa-tje

klaproos zei

OT.
als je nog wilt gaan zou ik niet té lang wachten de appelbloesem is nu uit, en die is al ver uit..
het zal hooguit nog een weekje of 1,5 duren.. en dan is het gedaan dit jaar.
ik ga morgen nog een dagje :-)

Rebbeltje ★ zei

Pas nog een filmpje in de favorieten gezet...een kind met schaduw. Prachtig om te zien.

Anna zei

Nee, aan jezelf ontsnappen doe je nooit je kan dus maar beter op goede voet staan met jezelf en dan pas met anderen :-)

Kay ♥ zei

Mijn schaduw is mijn beste metgezel,
zij toont me als het anders moet,
zij gaat altijd tegen mij in,
samen zijn wij een, ik overwin elke dag, het donkere tintje dat zij vertoont
en dan zie je in haar een 2de schaduw die van sterkte en moed, als een lichtpuntje, en samen zijn we niet bang van elkaar ... snappie,
lovies for my A-tje.

Anoniem zei

vreselijk nietwaar?

Pagina's