2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

17 apr 2014

Vele zijn we vergeten, nog meer hebben we nog nooit gekend.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Dat kan jammer zijn want zo zal je wel eens een mooi mens niét gekend hebben, maar deze die wel wel kennen zoals jij, maken het beslist allemaal goed!

Lutje zei

je kan niet iedereen kennen, je ontmoet dikwijls mensen, soms zie je ze terug soms niet, sommige blijven hangen, sommigen raken je

Kay ♥ zei

Iemand die mij aan het hart ligt vergeet ik nooit.
Op mijn hartelijstje staan ze nog allemaal genoteerd, ook al zijn ze er niet meer.
Degenen die ik niet heb gekend, kan ik niet missen, maar mss hebben zij andersom dan wel iets gemist.

ot:
Dag schAtje, doet die Gerda ook al mee?! :p

די מריו zei

Diverse ben ik vergeten, maar dat is niet altijd erg. En van de vele die ik nog nooit heb leren kennen. Dan was het vast ook niet de bedoeling geweest.

Love AS Always
Di Mario

willy zei

of de relativiteit der dingen

klaproos zei

gelukkig weten we niet alles a:-)

Rebelse Huisvrouw zei

Miljoenen hebben we nog nooit gekend. Maar hen die we gekend hebben en er niet meer zijn, zullen we nooit vergeten. En zelfs als we dénken dat we ze vergeten zijn, kan er een moment opduiken waarop we ze weer herinneren. Hmmm. Dit klinkt wel wat vaag eigenlijk :-D

Rebbeltje ★ zei

Zo gaat het ook met de internetvriendschappen...echt kennen doe je elkaar niet

Pagina's