2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 dec 2013

We zijn enkel maar bang voor de dood omdat we niet weten wat het is.

8 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

bang voor de dood ben ik niet.

waar ik mss wèl bang voor ben is het lijden dat aan de dood voorafgaat.

DianaD zei

Het is het lijden dat men vreest, en de angst voor het onbekende.

Marjolijn. zei

De dood zelf niet, maar voor het laatste stukje van de weg er naar toe wel.

Maar voor nu eerst een fijne maandag.

Kay ♥ zei

en ik wil het niet weten,
liefst kort en zacht
dan een lange weg met afzien. ♥

satoriwoman zei

tja, en weten doen we het nooit tot het zover is.

willy zei

de vraag is op welke manier en wanneer...

maar dat wil ik niet weten

Sjoerd zei

Ik ben niet bang voor de dood, ik ben bang voor wat er na komt.

fotorantje zei

net zoals Neusje ben ik niet bang voor de dood zelf, enkel het lijden die er aan voorafgaat.

daarom, als het lijden geen toekomst meer biedt, wil ik geholpen worden

Pagina's