2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 dec 2013

Als we er niks van kunnen zeggen, zeggen we maar beter niks.

14 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

slim, slim, slim, ..
en voor de rest hou ik mijn mond! :-)))

Lutje zei

zwijgen kan niet verbeterd worden....

Marjolijn. zei

Ik kan je wel een fijne dag wensen en op naar een mooi weekend...!!

Ann zei

Nu hoor je mij niks zeggen hoor!

Kay ♥ zei

altijd eerst nadenken ...
mr soms ben ik ook die flap-uit,
zo worden er windeieren gelegd
maar wat is gezegd!
blijft gezegd ... hehe

ist bijna kerst? ik ontplof haast haha.

christiene zei

Hellemaal gelijk ik wil je toch even een goed en gezellig weekend wensen.
Een groetjes Christiene.

Anoniem zei

En zo is het A'tje, dan zeg je ook niks verkeerds ;-)

Fijne dag verder, Marianne

willy zei

ik zwijg in alle talen

Sjoerd zei

gewoon je mond houden dan...

merel zei

dan is het inderdaad beter van te zwijgen

ria zei

daar heb je nu echt groot gelijk in!

groetjes
ria39

Anna zei

Spreken is zilver, zwijgen is goud ;-)

Kati zei

ik zeg maar zo, ik zeg maar niks

fotorantje zei

doe ik ook

Pagina's