2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 dec 2013

Hoe vredig is de wereld ?? als je niet uit het raam kijkt. !!

10 opmerkingen:

DianaD zei

Als de kinderen ruzie hebben kijk ik liever wel uit het raam.

Lutje zei

bij mij is het redelijk vredig, zelfs al woon ik in een bekende buurt die veel op tv komt, en binnen de muren is het ook goed ;-)

satoriwoman.wordpress.com zei

prachtig gevonden!
Zeker als je het volgende spinsel erbij haalt.

willy zei

vredig..

mij hoor je hier niet klagen

Sjoerd zei

Ach, als ik thuis ben op zo'n zondag valt het allemaal best wel mee...

Suske. zei

ik blijf rustig binnen.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat beeld valt hier buiten erg mee, maar dat beeld veranderd als ik naar de TV kijk.

merel zei

valt nogal mee

Kay ♥ zei

Als ik het vredige buiten zie wil ik daar deel van uit maken,
maar al zo dikwijls was ik blij terug tussen mijn vier muren te zijn.
Er waren andere tijden. :-(

Wil/Zizy zei

Eerlijk gezegd zie ik binnen minder vrede, via de media, dan wanneer ik naar buiten kijk.. Ik kijk dan ook graag naar buiten.

Pagina's