2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 dec 2013

Wanneer je zaken herinnert die de meeste mensen zijn vergeten,
dan ben je een van die old Folks.

15 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. welcome to the club?? ;-)))

Marjolijn. zei

Haha ben je toegetreden tot de club van wijzen...?
Dat is toch ook mooi..!!
Fijne dag vandaag.

DianaD zei

Zo nu en dan betrap ik mezelf erop.

Lutje zei

㋡, de reacties, wat wilde ik nu weer schrijven....

merel zei

gelukkig is het bij mij nog een mengelmoes van herinneringen

satoriwoman zei

O jee

LUC zei

Ach ja , dat gebeurt wel eens , maar ik vergeet ook veel en deze balans slaat nu weer over naar die kant :-(

Sjoerd zei

Dat kan ik ook niet meer ontkennen...

Anoniem zei

jazekerrrrr

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Had ik deze middag nog. Mijn collega en ikzelf kende de eerste spelcomputer nog, jongere collega hoorde het in Keulen donderen.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Elk mens onthoud andere dingen, en als je ouder wordt leef steeds meer op je herinneringen.

Happy Hulk zei

Ben bijna dement.
Of............niet?

Wil/Zizy zei

Tja.. waar, maar ook wel weer leuk om dan uit te leggen wat het dan wel was en hoe het in zijn werk ging.

Kay ♥ zei

wat zei ik gisteren ;-)

:p

Anna zei

Of je hebt gewoon een goed geheugen :-)

Pagina's