2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

1 dec 2013

Je zal maar met je eigen opgescheept zitten.

12 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Daar moet je dan maar het beste van maken.
Fijne zondag.

DianaD zei

Ja inderdaad A wat moest ik zonder me zelf beginnen. Zoals Marjolijn ook al schrijft ik maak er het maar het beste van.

Lutje zei

2 mensen zoals ik.....hahaha, ik moet tegenpolen hebben....

Anna zei

Ow nou, daar heb ik niet echt een probleem mee :-D

willy zei

dat valt nogal mee...

די מריו zei

Best wel een feest hoor in mijn geval.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

Je weet niet half hoe erg dat is...

Marianne zei


Liever opgescheept zitten met mezelf dan met een ander :-) samen vermaken we ons wel.

Fijne dag.

merel zei

dat vind ik niet zo erg hoor

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat valt voor mij best mee hoor (of heb ik er mee leren leven) :-)

Anoniem zei

glimlach

fotorantje zei

haha, ja soms wil ik wel eens weglopen van mezelf

Pagina's