2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

26 dec 2013

Het nu is ff tussen toen en dan.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Van harte gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.

DianaD zei

Ik miste je bezoekjes al. Maar nu is het me duidelijk. Sterkte A! Als je weer tijd hebt kom je maar weer gezellig langs.

Lutje zei

Drukke dagen vol herinneringen zijn het nu bij jou.....
neem de tijd....

Suske. zei

veel sterkte voor jou en je familie gewenst bij dit verlies.

Anoniem zei


Mijn condoleances voor jou en je vrouwtje Aa-tje.
Sterkte en kracht deze dagen.

In liefde en licht, Marianne

Sjoerd zei

Gezien de omstandigheden is dat te verwachten. Sterkte ermee.

Kay ♥ zei

Tussen toen en dan
ligt een goed gevuld leven.
Mijn oprechte deelneming A-tje en de vrouw bij dit verlies.
Mogen mijn woorden bijdragen aan een beetje moed en steun! ♥ Sterkte!

Vanessa zei

Mijn oprechte deelneming. Veel sterkte gewenst voor jou en je familie.
grtjs, Vanessa

De buurvrouw zei

Mijn oprechte deelneming voor jouw en je vrouw A-tje!
En alles ertussen zijn herinneringen die men nooit gaat vergeten.

Ann zei

Laat de klok maar eventjes stilstaan.
Sterkte A!

Pagina's