2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 dec 2013

Blijf wie je bent, als je "wie" bent.

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

wie ben ik, denk ik dan.

Kay ♥ zei

Ik ben wie ik nooit verwachtte,
maar ik ben wie ik ben
en dat doet het wie verzachten,
maar een jij is een nummer één
en deze wie kan ik wel op wachten ;-)
K- die soms het noorden kwijtraakt groet met een ♥

merel zei

ik denk juist hetzelfde als Sjoerd ... wie ben ik ...

Anoniem zei

Tja wie ben ik? ik weet het ook niet voortdurend veranderen we weer al is het alleen maar gewoon ouder worden .

ria zei

Novelle heeft het juist voor,
we veranderen, of sommige onderdelen
van dit bejaarde lichaam,
gewoon omdat we "ouder worden".
Mijn hart, wel versleten,
blijft echter jong.

Dat wens ik ook voor jou
in dit nieuwe jaar!
Gelukkig en gezond!
ria39

Anoniem zei


Wie ben ik? is een meest gestelde vraag.
Bijna niemand weet wie hij/zij is.
Zelfkennis geeft inzichten wie je werkelijk bent.
Meer dan de fysieke verschijning die iedereen ziet.

Sterkte en kracht beiden..

De buurvrouw zei

Ik blijf wie ik ben, altijd!

klaproos zei

"altijd A" no matter what,

fijn uiteinde en een gelukkig nieuwjaar

LUC zei

Soms als ik in de spiegel kijk ...

Pagina's