2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 dec 2013


Het is dat ik niet meer geloof, anders zou ik stoppen met geloven.

7 opmerkingen:

DianaD zei

Als je maar niet stopt met geloven in jezelf A. Dat is het belangrijkste.

Lutje zei

geloof maar in jezelf, dat is pas geloven....

LUC zei

Deze passage is bij mij al lang voorbij !
Maar sinds het bloggen geloof ik meer in sommige mensen !

Happy Hulk zei

Dat geloof ik niet!

Wil/Zizy zei

Het is bij mijn net andersom.. ik ben gestopt met geloven en toen kreeg ik het geloof. "In mijzelf"

Kay ♥ zei

Ik geloof enkel nog in wat ik zie en ervaar ;-)

Kati zei

dat geloof ik direct

Pagina's