2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

29 dec 2013

Wat is de norm voor de normen.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Tja, dat zou ik ook zomaar niet weten.
Kan voor alles en iedereen weer anders zijn.

Voor vandaag een rustige zondag hoop ik.

Lutje zei

bestaat er ergens een norm voor? bij iedereen ligt de norm toch anders

gerdaYD zei

Ongelooflijk hoe jij over de dingen des levens nadenkt en ze bovendien nog in knappe zinnen weet te vertalen!
Al wat beter? Ik hoop het zo uit de grond van mijn hart...

Happy Hulk zei

Je bovenstaande regel zegt alles over de normen!
Sterkte ouwe!

Anoniem zei


Normen zijn de invulling van waarden die men zelf eraan geeft.

Sterkte en kracht ook vandaag.

Sjoerd zei

Dat mag je helemaal zelf bepalen.

Anoniem zei

geen idee of misschien de bijbel?

Suske. zei

mijn normen zijn gaan lopen vorige week !

Kay ♥ zei

Leert men dat nog? Normen!
volgens mij zijn die van de vorige eeuw ;-)

Agnès zei

Mooi wat Marreiki er over zegt.....
AA...

Ik wens je een heel goede jaarwisseling en een heel positief 2014 op elk gebied.

Ik bedank je voor al je leuke en diepzinnige reacties op foto's en andere dingen op mijn blog...

Liefs,

Agnès

Pagina's