2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 dec 2013

Ik heb het liefst de theorie, want als het niks is ….,
in de praktijk is het dan toch anders.

6 opmerkingen:

Lutje zei

ik hou meer van de praktijk, want woorden zijn meestal maar woorden....

LUC zei

Dat is een discussie die bijna mijn leven heeft gekost ! Als de theoretisch ingestelde mensen nu hun voet stijf houden kunnen ze me best mijn kl... kussen ! Veel gezonder voor me !

Kay ♥ zei

Je denkt iets
en kan het niet uitvoeren,
en als je wat uitvoert
kan het zijn er niet goed over gedacht te hebben,
dan is het tijd om te besluiten dat de praktijk de theorie soms niet kan inhalen :-)

willy zei

theorie en praktijk..

vaak een groot verschil, maar het één kan niet zonder het ander

Anoniem zei


Iedereen kan alles in theorie, maar in praktijk is toch wel een andere theorie.

Flavie zei

Meestal wel ja :)

Pagina's