2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

11 dec 2013

Er zijn weinig beslissingen die niet achteraf betreurt worden. En daarom wordt er veel betreurt.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

hiermee ben ik niet akkoord!
ik denk dat we eerder spijt hebben of gaan hebben over dingen die we nièt gedaan hebben dan over stappen die we wèl genomen hebben. ;-))

Lutje zei

ze hebben me al zo dikwijls gezegd; eerst denken dan doen....ik herken dit

Sjoerd zei

Van veel dingen heb je al spijt op het moment dat je de beslissing neemt

Marjolijn. zei

Eerst denken en dan doen, hoeft er niet zoveel getreurd te worden..!!
Fijne dag vandaag.

Marianne zei

Nooit blijven treuren om genomen beslissingen, zeker niet wanneer er een les is uit geleerd.

Wil/Zizy zei

Jij zegt eigenlijk dat bijna alle beslissingen die men neemt, achteraf betreurt worden.. Kan ik het niet mee eens zijn...Ik neem mijn beslissingen meestal. wel overwogen... Wat niet wilt zeggen dat ik nooit een verkeerde beslissing genomen heb. Dus gelukkig heb ik maar weinig te betreuren ;-)

Kay ♥ zei

Heel af en toe denk ik
had ik maar niet,
maar als men op voorhand alles wist
deed men het niet ♥

willy zei

dat zie ik enigszins anders...


gedane zaken hebben geen keer ..toch

Anna zei

Pfff vijgen na pasen!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ach als ik achterom kijk zijn er niet veel dingen mis gegaan. Dus heb ik niet te betreuren.

Suske. zei

besluiteloos zijn is ook niet alles.

ria zei

ik treed curieuzeneus helemaal bij.
maar ieder ervaart het op zijn manier. Neus en ik, denken in vele dingen hetzelfde.

groetjes,
ria

Pagina's