2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

4 dec 2013

Ik ben mij meestentijds niet bewust van wat ik aanricht
zelfs niet op het moment als ik het aanricht
laat staan dat ik weet hoe ik het aanricht
nog erger, weet ik niet wat ik aanricht
zelden blij met wat ik aanricht
ben ik heel soms, toch in mijn nopjes met wat ik aanricht.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik denk dat het maar best is dat wij niet altijd bewust zijn van wat we doen trillen! :-)))

DianaD zei

Het is maar net wat je aanricht.

Lutje zei

pas dus heel goed op met wat je aanricht....

Marjolijn. zei

Gelukkig maar, en aan het eind komt het vast weer allemaal goed..!

Fijne dag vandaag.

Sjoerd zei

Ik heb ook heel wat aangericht.

Ann zei


Grappig hoe het woord 'aanrichten' een negatieve bijklank heeft.
'Iets goeds aanrichten' wordt weinig gebruikt.

merel zei

zo zal het met de meesten van ons wel zijn

Suske. zei

was ik het wel die dit aangericht heeft ?

klaproos zei

je houdt e massa wel in beweging A;-)

Kay ♥ zei

Als je dat aanrichten van plagerijen,
hompeschompen en tong uitsteken bij mij bedoelde?
Je bent met vlag en wimpel geslaagd.
Een ♥ van je spotje :p

די מריו zei

Heb je dat nou ook bij het aanrecht?

Love As Always
Di Mario

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat valt hier wel mee hoor, je zet me soms aan het denken en dat is toch wel positief te noemen.

Pagina's