2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 dec 2013

We kunnen niet gaan zolang we blijven.

16 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ahnee, we zullen een keuze moeten maken, eh! -))

Marjolijn. zei

Gaan of niet gaan, dat zal de vraag zijn.

Fijn weekend.

Lutje zei

als de mensen blijven hangen en j wil gaan slapen kan je nog altijd zeggen, trek de deur achter je dicht als je gaat ;-)

די מריו zei

Ook een prettig idee, zolang je niet gaat ben je nog ergens.

Love As Always
Di Mario

DianaD zei

We stellen het uit om te gaan.

Ann zei

... in beweging komen

klaproos zei

lekker blijven dan :-)

Marianne zei


Men gaat wanneer het de tijd is, tot dan mag je blijven..

Fijn weekend.

Happy Hulk zei

GEZELLIG he?

ria zei

Eigenlijk ben ik altijd onderweg,
tenminste in mijn gedachten.

Seffens ga ik, maar mijn hart blijft thuis.

gezellig weekend,
ria39

Anna zei

Valt over na te denken :-)

Kay ♥ zei

We blijven, maakt niemand ons niks wijs,
en als de tijd is gekomen
en je gaat, blijven anderen glimlachend achter ♥

A van de Aa zei

Dat hoop ik Ktje !!

Sjoerd zei

Dat wordt zeer lastig om dan te gaan.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Als de eerste stap niet zet kom je er nooit!

merel zei

toch kunnen we niet eeuwig blijven

Pagina's