2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 dec 2013

Heb je wel geleefd als je nergens spijt van hebt in je leven.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

tuurlijk! :-))

ik denk zelfs méér, want het enige wat spijt doet is de pret bederven! :-))

DianaD zei

Ja zeker wel AAtje, dan heb je tenvolle geleefd.

Lutje zei

je hebt gelijk, het is niet altijd rozegeur en maneschijn, bij niemand

Sjoerd zei

Spijt hoort bij de risico's die je neemt om te leven.

די מריו zei

Het feit dat ik er geen spijt van hebt, wil niet zeggen dat ik er niets geleerd van heb of het nog een keer zo zou doen.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Ik heb geleefd,
intens beleefd
soms met spijt
soms met graagte
maar nu
heb ik wat ik graag heb
en hoef ik nergens spijt om te hebben, als mijn tijd stopt! ♥

fotorantje zei

jawel hoor, dan betekent dat dat je je gevoel gevolgd hebt, en of dat goed was of niet, spijt kan je daar niet van hebben, enkel van dingen te doen tegen je gevoel in kan je spijt hebben

Rebelse Huisvrouw zei

Tja, dat is een goeie vraag... Spijt hebben is een groot woord, maar de dingen anders doen bij herhaling is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Dus ja, ik denk wel dat je je leven hebt geleefd als je geen spijt hebt!

Marianne zei


Spijt hebben is prachtig, het laat de lessen van je keuzes zien.

Zolang het maar geen doodzonde wordt..

Fijne dag :-)

Happy Hulk zei

Ja, spijt heb ik wel gehad.
Maar het is meteen een les om het beter te proberen!

Anoniem zei

vast niet!

merel zei

iedereen zal al wel eens ergens spijt van hebben

Ann zei


Spijt is wat de koe schijt...

zei Herman Brood.

Pagina's