2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

31 mei 2012

Het sterven duurt levenslang.

11 opmerkingen:

DianaD zei

Er zijn mensen die zo bang zijn voor de dood dat het in hun leven parten speelt. Dan kun je zeggen sterven duurt levenslang.

Lutje zei

....of je valt plots neer, zoals een vriendin van me gisteren.....

Lutje zei

ja, ik zit daar mee in myn hoofd, maar natuurlijk duurt het levenslang...

Di Mario zei

Voor mij niet hoor. Ik geniet.

Love As always
Di Mario

Ann zei

Geboren worden impliceert sterfelijkheid. We zijn iedere dag aan het sterven en worden iedere dag geboren.

Sjoerd zei

En dat kan heel lang zijn

klaproos zei

vanaf je geboorte begin je daar mee:-)

Marjolijn. zei

Tja, je hebt gelijk....

Chantal zei

Ik kan daar weinig mee, denk ook niet dat dat waar is

LUC zei

Gelukkig weten we niet hoe lang levenslang duurt !

Kay ♥ zei

mmm ... ik sterf elke dag in geluksmomenten, daarom blijf ik ook dromen ;-)

Dag Aaaatje ♥

Pagina's