2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 mei 2012

Ik ben het slachtoffer van mijn leven.
Ik ben hopelijk het enigste slachtoffer van mijn leven.

9 opmerkingen:

DianaD zei

Het is maar wat je met je leven doet. Slachtoffer zijn of gewoon overleven.

Di Mario zei

Ik voel mezelf geen slachtoffer, maar juist winnaar.

Love As always
Di Mario

Lutje zei

zo erg zal 't niet zijn zeker ;-)

klaproos zei

je zelf uit een slachtoffer rol halen , da's toch beter:-)

sterkte hé

LUC zei

Ik hou van het leven dat ik heb en gekregen heb , meer wens ik niet !

Chantal zei

Ik wil niet graag een slachtofferrol aanmeten

sloeber zei

ik denk dat je ondanks alles toch goede uithalen ,achter ieder gezicht is er wel iets niet zo fijn

Kay ♥ zei

Ik breng jou een fragmentje
een momentje van even lezen
ach er zijn geen slachtoffers
slechts een olijk ventje
maar keek jij al goed om je heen?
Kay slachtoffer van deze wijze spreukenblog groet met een ♥ als altijd.

Anna zei

Mwa slachtoffer... 't kan verkeren en alles morgen overnieuw en beter ;-)

Pagina's