2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 mei 2012

Ik ben te laat geboren en zal te vroeg sterven.

11 opmerkingen:

Lutje zei

wie weet.....

DianaD zei

Ik hoop toch echt van niet.

klaproos zei

volg maar de uitgestippelde lijn:-)

Linda zei

Ik ben precies op het juiste moment geboren, bij de juiste ouders, in de juiste omgeving.
Ik ontmoet de juiste mensen, op de juiste plaatsen en ik ben daar dankbaar om.
Zo vertrouw ik er ook op op het juiste moment te sterven, hopelijk met een gevoel van tevredenheid.
Het gaat erom hoe je naar het leven kijkt: nieuwsgierig naar en blij met de nieuwe kansen die elke nieuwe dag in zich draagt, of teleurgesteld in alles wat 'niet is'.
Leven schommelt uiteindelijk tussen beide uitersten in. Hopelijk overhellend naar de enthousiaste kant...

Liefs,

Anna zei

Goh, dat is maar hoe je het bekijkt zeker... ik sluit me liever, ondanks alles, bij Linda aan @->--

Suske. zei

kort en lang zijn relatieve begrippen.

willy zei

te laat geboren, dat is helemaal niet zeker in deze sterk veranderende wereld...

en te vroeg sterven, men zegt dat wel... maar als men het leven geleefd heeft kan men daar wellicht vrede mee nemen

prettig weekend!

Anoniem zei

Men zegt wel eens: "Niets komt voor zijn tijd..."

Sjoerd zei

Ik hoop voor je dat te laat en te vroeg niet al te dicht bij elkaar liggen...

Ann zei

Geniet van de tijd ertussen.

Han zei

Probeer er nog iets moois van te maken.

Pagina's