2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

18 mei 2012

Ze zeggen dat je het licht ziet als je sterft, volgens mij wordt het gewoon donker.

12 opmerkingen:

Lutje zei

dat verhaal van licht voor het sterven, of een mooie bloemenlaan heb ik al dikwijls gehoord...

DianaD zei

Eerst word het donker en dan zie je het licht en ga je voorwaarts.

klaproos zei

wat je wilt geloven...
altijd goed..:-)

ik geloof in het licht..

Chantal zei

Ik heb geen idee, denk daar liever niet aan

Anna zei

Misschien wel ja :-)

Suske. zei

ik heb deze morgen het licht gezien.

yvette zei

je kan beter het licht zien voor je dood gaat

Kay ♥ zei

en ik hoop dat het voor mij met een snelle kortsluiting gebeurt.

Maak er een licht weekend van he A-tje ♥

antony zei

we zullen het wel zien als zo ver is denk ik dan echt mooi zo
groetjes antony

sloeber zei

ik weet het niet een grote vraag voor me

Han zei

Vanuit het donker komt het licht!

Sjoerd zei

volgens mij heb je gelijk...

Pagina's